Shop Mobile More Submit  Join Login
FUNHOLE snacks by mrdynamite FUNHOLE snacks by mrdynamite
Big funhole page I did the other day. I'm doing a longer funhole story but it is full colour and is going to take a while. So I'll try and do a bunch of one-pagers as I go. Hope you like!
Add a Comment:
 

Daily Deviation

Given 2012-12-12
FUNHOLE snacks by ~mrdynamite is a very clever comic work! ( Featured by jcroxas )
:icongoodlyman100:
Goodlyman100 Featured By Owner Jun 24, 2014
thats some real creativity you did with the panels.
Reply
:iconcamolotthe10:
camolotthe10 Featured By Owner Oct 16, 2013  Hobbyist General Artist
LETS 
DO
THE
TIME
WARP
AGAAAAAIIIINNNNN
Reply
:iconconvolutedmonkey:
ConvolutedMonkey Featured By Owner Jan 24, 2013  Student Traditional Artist
I can really relate to the Milton Character...
Reply
:iconcosmic-brainfart:
Cosmic-Brainfart Featured By Owner Jan 5, 2013  Professional General Artist
Tanfastical!
Reply
:iconstephgallaishob:
stephgallaishob Featured By Owner Dec 24, 2012  Professional Traditional Artist
Really funny

I love it
Reply
:iconrubix-n00b:
Rubix-N00B Featured By Owner Dec 15, 2012  Student Traditional Artist
when i saw it...
Reply
:iconphilotanus666:
Philotanus666 Featured By Owner Dec 14, 2012  Hobbyist Traditional Artist
It took me a while to realize... LOL
Great comic =)
Reply
:iconphantwigurl:
Phantwigurl Featured By Owner Dec 12, 2012  Hobbyist Writer
This is genius. XD
Reply
:iconsakurabomb:
SakuraBomb Featured By Owner Dec 12, 2012  Hobbyist Digital Artist
...SCIENCE.

Awesome comic, totally made my day. xD
Reply
:iconambou:
ambou Featured By Owner Dec 12, 2012
oh my god i'm totally tripping out right now. probably the most brilliant comic i've seen on DA. reminds me of crumb a little bit. LOVE
Reply
:iconmimzy24:
Mimzy24 Featured By Owner Dec 12, 2012  Hobbyist Traditional Artist
whoaaa...totally mind blown right now...
Reply
:iconkaburninator:
kaburninator Featured By Owner Dec 12, 2012
huh?
Reply
:iconthe-hary:
the-hary Featured By Owner Dec 12, 2012   Digital Artist
amazing concept yet so funny :D
Reply
:iconsmoker9:
SMOKER9 Featured By Owner Dec 12, 2012   General Artist
That four eyed thing is awesome, lol. And so is the Thing in the fridge. :D Nice job.
Reply
:iconeniat:
Eniat Featured By Owner Dec 12, 2012  Student General Artist
lol! I love it!
Reply
:iconaekely:
Aekely Featured By Owner Dec 12, 2012
You cheeky bastard XD
Reply
:iconjoulester:
joulester Featured By Owner Dec 12, 2012  Professional Digital Artist
The concept is amazing! All the details in and around the page just made me want to stick around more to continue looking. I'm glad I did, for if not I wouldn't have understood the whole thing.

Very funny, fun, bold and spirited. Execution is a genius. Concgrats for the well earned DD!
Reply
:iconyumeonii:
YumeOnii Featured By Owner Dec 12, 2012
xD
Reply
:iconspazzincat:
SpazzinCat Featured By Owner Dec 12, 2012  Hobbyist General Artist
:iconwatplz:
Reply
:iconpikinanou:
pikinanou Featured By Owner Dec 12, 2012
haha awesome!
Reply
:iconshadow7128:
shadow7128 Featured By Owner Dec 12, 2012
pretty sure this is how the laws of temporal physics work, if you do something to your past self then your past self is invariably destined to reach the same conclusion and do the same to his past self
Reply
:iconphoenixgr:
PhoenixGR Featured By Owner Dec 12, 2012  Hobbyist General Artist
my head is exploding from this paradox
Reply
:icongoldfrenata:
GoldFrenata Featured By Owner Dec 12, 2012  Hobbyist General Artist
:iconmindblownplz:
Reply
:iconsarafan206:
Sarafan206 Featured By Owner Dec 12, 2012  Student General Artist
I don't get it.

*slowly sinks in*

...OMG WTF
Reply
:iconmissfancypwny:
MissFancyPwny Featured By Owner Dec 12, 2012
:iconmindblownplz:
Reply
:iconforgotenandlost:
Forgotenandlost Featured By Owner Dec 12, 2012  Hobbyist
so wait he stole them in the first place to get them back from himself?
XP
thats good
Reply
:icondodonius:
Dodonius Featured By Owner Dec 12, 2012  Professional Digital Artist
!!!
Reply
:iconforgottenpantaloons:
forgottenpantaloons Featured By Owner Dec 12, 2012  Hobbyist Digital Artist
oh SNAP DAWG
Reply
:iconlotadd:
Lotadd Featured By Owner Dec 12, 2012
this is freaking genius omg
Reply
:iconlinkinparkrulz95:
linkinparkrulz95 Featured By Owner Dec 12, 2012  Hobbyist General Artist
Very random... I like it!! XD
Reply
:iconbirdie121:
Birdie121 Featured By Owner Dec 12, 2012  Hobbyist General Artist
Uh.... paradox? Lol, very funny :)
Reply
:icondecopinkdingo:
DecoPinkDingo Featured By Owner Dec 12, 2012
haha this is great- definitely didnt see that coming
Reply
:iconask-indy-indiana:
Ask-Indy-Indiana Featured By Owner Dec 12, 2012  Hobbyist Traditional Artist
:iconmindblownplz:
Reply
:iconhatty-hime:
Hatty-hime Featured By Owner Dec 12, 2012  Hobbyist Digital Artist
Whoa. :wow:
Reply
:iconthebirb:
TheBirb Featured By Owner Dec 12, 2012  Student Artist
OMG :iconexplodesplz:
Reply
:iconfirebreather2536:
firebreather2536 Featured By Owner Dec 12, 2012  Hobbyist General Artist
haha XD
Reply
:iconjinetjade:
JinetJade Featured By Owner Dec 12, 2012  Hobbyist General Artist
Mind: Blown
Reply
:icony-a-m-i-k-o:
Y-a-m-i-k-o Featured By Owner Dec 12, 2012  Professional General Artist
jajajajajaj
Reply
:icon4n63l-z3r0:
4N63L-Z3R0 Featured By Owner Dec 12, 2012  Student General Artist
Omg. Mind blown! Hahaha!
Reply
:iconneonlights:
neonlights Featured By Owner Dec 12, 2012  Professional General Artist
Oh, that is awesome. You got me.
Reply
:iconradenwa:
RadenWA Featured By Owner Dec 12, 2012  Student General Artist
Endless loop, endless loops rule!
Reply
:iconlollipophorizon:
LollipopHorizon Featured By Owner Dec 12, 2012  Student Filmographer
//O GOSH I LOVE THIS SO MUCH :excited:
Reply
:iconmaxterandkiwiking:
MaxterandKiwiKing Featured By Owner Dec 12, 2012  Hobbyist Digital Artist
I smell a PARADOX.
Reply
:icondarklordzil:
DarkLordZil Featured By Owner Dec 12, 2012
OH MY GOD, ROARED WHEN I REALIZED WHERE THE ARM WAS GOING. XD
Reply
:icontrzcrz:
TrzCrz Featured By Owner Dec 12, 2012  Hobbyist Digital Artist
so he stuk in a pardox?
Reply
:iconfiskxphantom:
FiskXPhantom Featured By Owner Dec 12, 2012  Student General Artist
:rofl: :XD: What!? Great.
Reply
:iconironoxid:
IronOxid Featured By Owner Dec 12, 2012  Hobbyist General Artist
lol, thats awesome :D
Reply
:iconiastartov:
IAstartov Featured By Owner Dec 12, 2012
I love paradoxes. Great!
Reply
:iconunessesarysunglasses:
UnessesarySunglasses Featured By Owner Dec 12, 2012  Hobbyist General Artist
Hahaha Paradox
Reply
:iconangel62599:
Angel62599 Featured By Owner Dec 12, 2012  Professional Writer
It's funny. :D
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
November 19, 2012
Image Size
1.4 MB
Resolution
1100×1853
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
14,116 (3 today)
Favourites
840 (who?)
Comments
91
Downloads
116 (1 today)
×